mian.

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Maria - 8 april 2010 19:59

Har det drabbat er någon gång? Tror jag befinner mig mitt i en stor bloggtorka.. Fast kanske är det inte så konstigt? När ens vardag består av att snyta sig, jobba lite, snyta sig, jobba lite till, snyta sig, oroa sig för att man mitt i förkylningsruset har glömt bort något, snyta sig, sova, snyta sig osv.. 


Ja, för det är verkligen så att jag absolut inte gjort ett S K I T dom senaste dagarna. Tänk dom som alltid har det såhär! Att aldrig träffa vänner, gå på stan eller överhuvudtaget ägna sig åt nöjen hade varit döden för mig. Nä, nu vill jag verkligen bli frisk så att jag kan ägna mig åt massa roligheter igen!


En sak har jag iaf hunnit med nämligen att träffa sötnosarna på bilden nedan och ge dom påskägg! Fy attsingen va mysigt det är när barnen runt en är små! Låt dom alltid vara så små... Att få krama och pussa på dom är ju höjden av lycka! Känns lite trist att Noomsan börjar bli så stor.. kommer gråta den dagen jag inte längre kan lyfta den lilla ängeln... Eller den dagen hon slänger i dörrarna och deklarerar att man är "dum i huvudet!!!" och "inte fattar ett skiiiiit!!!". Usch nä.. låt dom va små länge!


 Mina systerbarn.. Ebbe och Elin!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards