mian.

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Maria - 5 april 2010 10:13

Japp, mig blir ni inte av med i första taget. Men, life is life, ibland finns det helt enkelt inte tid/ork/inspiration att skriva något. Den senaste tiden i mitt liv kan sammanfattas med två ord: FÖRKYLNING och BIHÅLEINFLAMMATION. Har verkligen legat ner i princip hela veckan... Grät nästan i lördags då mina vackra vänner skulle ut och jag verkligen inte kunde flytta mig ur soffan. Men men, hoppas dom hade roligt iaf! Ska ta igen denna tiden, lovar..


Idag ska jag iaf masa mig iväg för att äta lamm. Det MÅSTE man ju göra kring påsken. 


Sen kommer det en vecka fylld med jobb sånt.. men det ska faktiskt bli riktigt roligt. Så är det ju.. när man mått dåligt ett tag så känns ju vad som helst som något roligt i jämförelse med att bara ligga hemma. 


Men berätta nu! Hur har er påskvecka varit?? Jag vill veta vad jag har missat :)


Puss

Mius


  

Längtar efter sommar....

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards