mian.

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Maria - 19 april 2010 22:37

Visst finns det vissa dagar i ens liv som man liksom hänger kvar vid? Vissa dagar känns bara så sjukt betydelsefulla, eller känns och känns, vissa dagar ÄR betydelsefulla!


Hittade lite bilder i min telefon från några sådana dagar, eller som påminner mig om sådana dagar...:)


 

En av dom första morgonarna i vårt första gemensamma hem... Så ljuvligt!


 

Lilla Elin Bengtsson. Mitt 3:e syskonbarn som skänker så mycket glädje till sin lilla moster (och resten av världen också för den delen!). Tänker på dagen hon föddes när jag ser bilder av henne :)

   Anders Andersson kollar ljuset på vår teaterföreställning sista terminen på Malmö Högskola. Denna pjäs var så sjukt rolig att spela! Tänker på dagen vi spelade för nära och kära när jag ser denna bilden.   31 augusti 2008 fick jag en ny ring på fingret (den släta). Den viktigaste och finaste ring jag nånsin fått av den viktigaste och finaste person jag nånsin träffat. Tack älskling! 


Dagens minnesbilder va detta... Nu ska jag sova!

Puss

Mius

Av Maria - 19 april 2010 13:10

ja, det har det! vi har haft Noomi och spenderat hela helgen i HBG efter en ganska arbetssam vecka. Mysigt mysigt! Passade på att köra jätterunda på lekplatsen där jag växte upp tillsammans med syster-yster, ebbe och elin. Sen i lördags hann jag med att fira min söta vän Caroline som fyllde unga 22 år :)

Gårdagen spenderades i div. inredningsrelaterade butiker. Blev dock lite mycket att göra framåt kvällen så kom inte i säng förrän kl 4.


Denna dagen ska jag skicka ut lite fakturor, sätta upp några hyllor och ringa till ett skivbolag. Jahapp... så ser mitt schema ut.


Ni då?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards