mian.

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Maria - 17 augusti 2009 23:54

sitter och är lite sentimental känner jag... noomi har ju börjat skolan idag. helt sick. skolan!!!! då är man för fan skitstor! eller.. jag tyckte iaf att jag var skitstor när jag började skola. kommer ihåg att jag och anna e gick till skolan tillsammans. sjukt nervösa. usscchh så längesen... eller nja... 15 år sen iaf :) 


tänk så mycket som har hänt dom senaste åren. tänk så mycket man inte visste för bara 2 år sen! då visste vi inte att vi skulle sitta här. jag och rasmus, i en trea, i malmö, med ett barn som börjat skolan.


ja shit ja....


puss

mius 

Av Maria - 17 augusti 2009 20:17

lovar dig att du ska få höra den så fort du masar dig hit (och tar caroline med dig) och dricker vin med mig ;)


 jag är skitförkyld och liiite sur över detta! det är ju festival! jag borde vara pigg och springa på konserter but no.... 

men det ger väl sig förr eller senare! 


har inte gjort så mycket dom senaste dagarna... såg bob hund igår och idag var vi och handlade lite lagningssaker till vår soffa som la ner verksamheten i morse. Men nu är den fixed tack vare min fine man :)


Hoppas på att jag mår bättre imorgon så att jag kan kolla på  a camp med helen. nån som vill hänga på??


hur mår ni förresten??

Puss

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards