mian.

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Maria - 12 augusti 2009 17:11

både jag och rasmus är sjukt förkylda. pissigt som fan och paranoid som man är får jag ju för migt att det är svininfluensan, men nej. jag vet. det är en vanlig svenne-förkylning. men tack vare detta tillstånd har jag tagit en liten paus från det mesta. vi har haft noomi här sen i måndags och det är lite lagom ansträngande när man är lite off. idag har vi diskat, kokt grönsakssoppa, skickat ett gäng jobb-sms, läst bloggar, bakat äpplekaka, ritat, spelat memory. jo vi har faktiskt demat en låt också, så liiiite nytta har vi ju faktiskt gjort. nu är rasmus och repar, noomi kollar ernard och bianca och jag kollar projekt runway. får väl fundera över vad det ska bli till kvällsmat snart. hemmafru? jag? ja det låter ju fan inte bättre...


är förresten gaaaalet avis på helen som såg madonna igår!!!! det är ju bara så sjukt coolt att ha sett madonna live!!! Helen = respekt!


 nä.. nu ska jag softa vidare i min mjukisbyxor... najs!

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards