mian.

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Maria - 1 augusti 2009 11:40

ja nu är det helg här hemma... nice! Hade en helt amazing dag igår då vi strosade på stan heeeeela dagen, trampade trampebåt runt hela malmö och shoppade en hel del :) Sjukt trevligt! Jag är verkligen tillsammans med min bästa kompis och det är sjukt skönt... Sen kom vi hem och gjorde carbonara och tomat/basilka-sallad :) yummeee... Korkade upp en flaska rosé som ledde till att gustaf och malin knallade hit och sen kom simon också så att totalt blev det 5 flaskor vin som gick åt under kvällen :) väldigt trevligt :D 


idag ska jag röja mitt hem från grunden för här är verkligen galet rörigt känner jag. har rätt ordentlig träningsverk sen trampebåtsturen men jag tänker övervinna den. sen i eftermiddag drar jag upp till hbg för att fira min lilla kusin som fyller 17 år :D efter det blir det nog en tur inom helen. annars sticker jag hem till mamma och nattar mig. min lilla blomma helen är nämligen lite halvkrasslig så vi får se om hon orkar med att bli vålgästad ;) 


have a nice day

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards