mian.

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria - 4 augusti 2009 12:35

har sovit enormt mycket det senaste dygnet. kanske finns det ett stort behov av sömn hos mig just nu? ja, så är det.


idag ska mamma komma och hälsa på här i malmö stad. innan dess måste jag hinna diska innan min diskbänk svämmar över totalt. måste göra sånt innan jag hittar på lite roliga saker, precis som att jag måste förtjäna det. dessutom hittade rasmus precis en stor spindel i vardagsrummet så nu vill jag bara spraya cillit bang över hela mitt hem så att alla eventuella spindlar/andra djur går hädan. hatar kryp. speciellt i mitt hem...


hur som helst! på min li

lla stadstripp idag hoppas jag att hitta:


- ett tidningsställ

- gympaskor

- svarta jeans

- andra jeans

- någon liten jacka


ja... det är nog alles...

ni kan väl hålla tummarna??


nela saknar dig med!

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards