mian.

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Maria - 14 augusti 2009 09:36

har sprungit som en idiot här hemma dom senaste dagarna. en 6-åring och en överförkyld 30-åring tar på krafterna. hemmet ser smått kaosartat ut nu, borde ta itu med det.... snart.


igår tog vi oss iaf ut och käkade oxfilé på restaurang möllan. sjukt gott! sen blev det jam på bodoni. träffade på min "kollega" ranking fire där :) väldigt trevligt :) sen trallade vi hem, jag och mitt hjärta. han e fan bra fin han. men lite blind är... ser på honom nu när han precis bytt linser att hela han lyser. typ "ääähh så vacker välden är när man kan se den!" Söte Razz Tazz :)


Ikväll ska jag förhoppningsvis umgås med två pärlor. Sabina och Helen :) Ska bli sjukt trevligt :) Det blir typ alltid kul när vi ses :) Lite spontant sådär :)


borde  kolla min mail.... men orkar inte. 

rasmus såg precis att programmet primo paulo börjar snart igen. lyckan är total! Hur gammal är du hjärtat när du gläds åt ett matprogram med paulo roberto?? ;)


nä... frulle?

Puss

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards