mian.

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 4 november 2009 10:45

när katten är borta dansar råttorna på bordet sägs det... ja, kanske! hittills har jag faktiskt hunnit med en hel del saker som jag kanske inte hade tagit mig tid till när rasmus är hemma, i måndags slappade ja en massa, sov på en spikmatta och sen åkte jag till min syrra och satt där alldeles för länge! igår grovstädade jag min bil, träffade min ena storebror för lunch och kaffe, köpte en bilklädsel, fikade med mina underbara ladies och sen gjorde jag pankakor med mamma sent på kvällen... produktiv dag!!


idag ska jag jobba... rasmus sitter snart på flyget till tyskland på väg ut i stora välden. har typ begynnande bihåleinflammation. har haft halvt ont i pannan sen slutet på förra veckan och har verkligen sjukt ont i näsan och över kinderna... sååååå segt!! knaprar slemlösande men hjälper int det får jag väl ta en sväng till farbror doktorn.. buhuhu..


nä... nu ska jag snart åka till malmö!

puss mius!


chris brown  


p.s Helen - 8 dagar kvar tills vi drar!!

Av Maria - 2 november 2009 14:01

jag är så glad för D's skull!!! Han har hittat en tjej som verkar så sjukt vettig och är verkligen jättesöt!! Det är han verkligen verkligen värd!! D är en väldigt speciell människa för mig. Vi har haft riktigt mycket kul ihop och delade några år långt bak i tiden så det känns så sjukt skoj att han hittat någon som förhoppningsvis tar väldigt väl hand om honom. Man har vissa vänner som man liksom håller väldigt nära hjärtat. Inte för att man träffar dom dagligen men för att dom är speciella, man bryr sig verkligen om dom på riktigt. Så när sånna vänner är glada så känns det extra bra nere i magen! Grattis grattis grattis fina du! Hoppas du vet att jag tänker på dig med ett leende på läpparna :)


I övrigt knallar dagen på i lugn takt... Har mailat lite kring jobb... surfat rundor lite.. pratat i telefon med min stjärna som har det sådär... känns lite trist att han inte har det så kul på sin resa, men dessto bättre blir det ju när han kommer hem då!


Nu ska jag snart hoppa in i en varm dusch och sen blir det en sväng till syster-yster! stannar där nog typ hela kvällen.. ska krama sönder mina syskonbarn för jag är i desperat behov av närhet haha :) Mina bebisar... mina hjärtan!


Har bokat in en fika med caroline på onsdag och ska snart ringa mina HBG-brudar och styra upp nåttmys med dom också :) Saaaaaknar dom!!! Ja, ser ni? Jag fyller min tid så mycket som det bara går så att dagarna går fort tills jag får återgå till min sambofälla ;) Love it!


Pusss

Miusss

Av Maria - 2 november 2009 10:23

... jaha, nu har rasmus åkt. så sugigt måste jag erkänna! man märker hur van man är vod att ha honom här! jag har ju för fan ingen att prata med!! huvudet håller ju på att sprängas av tankar som jag är van att dela med mig av... but, no. Jaha... får väl dra hem till min syrra och snacka ihjäl henne...



puss baby

Oh baby when you're gone....


Pusss

Mius 




Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards