mian.

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria - 10 november 2009 20:51

Vill visa er en liten bild från bröllopsvisningen jag gick i helgen. Smink från Make up Store och hår från mr. Black & Mrs. Pink :)


Puss


  

Av Maria - 10 november 2009 20:46

idag har jag hunnit med en hel del. har varit med svärmor på Bo Ohlsson och shoppat julklappar, varit och fikat hos Rasmus kusin samt tatt itu med lite skit som legat över mig ett tag. SKÖNT! Imorgon blir det hem igen och jobba.. sen ska jag och Helen komma på vilka saker vi ska ha med oss till Kroatien... oooohhh vad jag längtar!!! åker ju om bara två dagar nu.. jippi!!! Imorgon har Helen fresten sin sista dag innan hon går på semester - grattis gumman :D


Nu ska jag och svärmor snart se den sista halvan på Männ som hatar kvinnor. Vi pallade inte hela igår nämligen.. Ska förresten ta en sväng i hennes solarie imorgon också. Måste ju va lite snygg när jag åker på semester!


Har fortfarande inga krämpor av grisvaccinet.. skööönt!! Bara kassa bihålor håller i sig här.. men det släpper väl vad det lider :)


Hoppas allt är bra med er mina vänner!!

Puss

Mius

Av Maria - 10 november 2009 11:34

ett av mina stora hjärtan i världen fyllde år igår - steffi!! denna människa är verkligen sjukt rolig att vara runt ska ni veta!! och jag har känt henne så sjuuuukt jävla länge!! träffade faktiskt steffi redan för typ 20 år sen första gången då hennes mamma var min dagisfröken så steffi kom och hälsade på hos oss på Domaregatans förskola lite då och då! Sen gick vi i samma klass i sex år och efter det i paralellklass på gymnasiet. Efter gymnasiet började vi hänga sjuukt mycket och nu dom senaste snart 4 åren har vi och vårt lilla tjejgäng gjort världen osäker. Grattis gumman! Hoppas du vet att du betyder jättemycket för mig!


valborg  

titta så söööt hon är!!!


Nu sitter jag ute hos min svärmor och ska ha några chilla dagar här. Missade avsnittet av "Ullared" igår så jag får nog kika på Play så att jag inte missar det hehehe... Vilken underbar höst på TV - först svenska Hollywood Fruar och nu Ullared!! I love it...


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards