mian.

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Maria - 6 november 2009 20:04

jahapp babies.. nu ska jag vara ute och fara en del den kommande tiden.. oooI like it! idag åker jag till sthlm, sitter faktiskt i bilen as we speak. Sen på måndag får simrishamn ett besök. stannar där tills på onsdag när jag ska jobba i malmö. sen torsdag är en slapp dag men på fredagen åker jag och mitt hjärta helen till croatia :) ooolala så roligt det ska bli!!!!


fy faaan vad jag saknar min sombo! riktigt jävla mycket! idag var jag t.ex tvungen att gå till doktorn och fyyy så ensam jg känfe mig när jag inte hade någon famn att komma hem till sen. Iiiingen som tyckte lite synd om mig! Buhuhu.... nä, människan är ett flockdjur tror jag! Men en positv sak är att det går mycket fortare nu känns det som än vad det gjorde dom första dagarna så snart så... Men sen är det ju för fan jul när han kommer hem!!! Gaaaalet!!!


jaja mina hjärtan, vad har ni för er denna fredagkväll?? vem åker ur idol tror ni?

pusss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards