mian.

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 23:59

man ska inte titta på 2 1/2 män ensam. det SKA man göra med rasmus. det är ju själve fan vad det är tråkigt här hemma!! har iiiinget att göra... upptäckte dessutom det trista i att här är rent, det betyder ju att jag inte ens har det att göra!

borde sova.. behöver verkligen sova. har ställt klockan på 11.40 och det är endast för att min parkering går ut 11.50 ska fan sova till 11! Har inte gjort det sen....ja när fan gjorde jag det sist?


nu ska jag nog snart sova... det är bra att sova för då går tiden fort har jag kommit på.

så godnatt.

puss

mius

Av Maria - 4 november 2009 20:38

nä jag säger då det - gör mig för helvete aldrig till singel igen!! OJ, så trist det är att komma hem själv, laga middag själv, sitta tyst i soffan och vara allmänt ensam... Heja sambolivet!!

Idag har jag jobbat... så sjukt segt att börja jobba 4 och komma därifrån när det är beckmörkt ute... har solen överhuvudtaget tittat fram den senaste veckan?? tror nog inte det...


oj vad deppig jag låter idag! det är jag faktiskt inte, är bara inte van vid att ha all denna ensamtiden! blir lite smått galen i huvudet av det.. imorgon blir det en lugn dag iaf. har nog fått bihåleinflsmmation så jg behöver vila.. ska packa också för på fredag åker jag till stockholm!!! Ohh I LOVE IT!!! sen fetr sthlm blir det simrishamn och sen kroatien :) Jippi jippi jippi!! Jag och helen ska ha det sjukt bra också ska jag ju få pussa min baby massor!! ska bli galet härligt!! läääängtar!!!


måste bara berätta för er vilken fin svärmor jag har! Undertiden jag har jobbat de senaste dagarna har hon tagit hand om mitt hem! heeeeeeela lägenheten skiiiiner!!!! hon har verkligen städat överallt!!!! Love her!! Tack tack tack! Det var verkligen guld värt att få komma hem till en nystädad lägenhet idag :D


nu.. bonde söer fru (läs: maria söker sällskap..)

Puss

Mius

Av Maria - 4 november 2009 10:45

när katten är borta dansar råttorna på bordet sägs det... ja, kanske! hittills har jag faktiskt hunnit med en hel del saker som jag kanske inte hade tagit mig tid till när rasmus är hemma, i måndags slappade ja en massa, sov på en spikmatta och sen åkte jag till min syrra och satt där alldeles för länge! igår grovstädade jag min bil, träffade min ena storebror för lunch och kaffe, köpte en bilklädsel, fikade med mina underbara ladies och sen gjorde jag pankakor med mamma sent på kvällen... produktiv dag!!


idag ska jag jobba... rasmus sitter snart på flyget till tyskland på väg ut i stora välden. har typ begynnande bihåleinflammation. har haft halvt ont i pannan sen slutet på förra veckan och har verkligen sjukt ont i näsan och över kinderna... sååååå segt!! knaprar slemlösande men hjälper int det får jag väl ta en sväng till farbror doktorn.. buhuhu..


nä... nu ska jag snart åka till malmö!

puss mius!


chris brown  


p.s Helen - 8 dagar kvar tills vi drar!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards