mian.

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Maria - 19 november 2009 23:46

idag har jag faktiskt hunnit med en del!

- fikat med caroline

- tatt hand om noomsan

- gjort julklappar med noomsan

- kollat film

- handlat

- tatt itu med jobb, samt haft möte

- pratat med svärmor

- fått lön, jippi!

- gjort ungspannkaka

- städat

- sorterat

- skickat iväg viktiga mess

- pratat med min käre man

- förberett morgondagen


känns bra... nu sover noomi och jag slappar lite framför NCIS innan sängen kallar. imorgon är det upp med tuppen och gå med noomi till skolan. sen blir det att handla present till sabina som snart blir stor :) Efter det får jag dra till HBG och hjälpa syster yster med dopet :) Och kanske det bästa med morgondagen... RASMUS KOMMER HEM!!!!!!! Mitt hjärta är snart i tryggt förvar igen hos moi ;) Så sjukt härligt!!! Me love!!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards