mian.

Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

dreams are coming true

Av Maria - 21 mars 2009 17:32

känns sååå overkligt att vi ska på en visning... åkte föbi huset idag och det lgger så jävla bra! tycker om läget så mycket att jag knappt vågar erkänna det eftersom jag kommer bli så besviken om det inte blir vi som får den... gaaaah.... ska man våga hoppas?


idag har vi varit på kalas hos maja för noomi... stannade bara en liten stund.. är rätt skummt att vara på n plats och veta att detta skulle kunna vara min blivande sambos vardag.. but it's not. dock har min älskling alltid svar på tal när jag börjar fundera.. han svar när jag tog upp det var "jag har varit vilsen många gånger i mitt liv. jag älskar dig"... och jag älskar honom sjukt mycket.


sitter och ser sex and the sity thhe movie nu.. drömmer mig bort till lyxliv men inser i samma sekund att jag lever ett lyxliv redan... och kanske ska vi snart få göra det ännu bättre?? vem vet... håll tummarna för oss :)


ha men mysig lördag!

puss

mius

 
 
antigone

antigone

23 mars 2009 22:53

Fan vad fins ni är tillsammans!!!!
Håller tummar och tår krökta för er skull!

http://www.antigone38.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards