mian.

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Maria - 3 mars 2009 21:44

jahapp då var tisdagen snart till ända.. jag är halvvägs inne på min andra vecka på ättekullaskolan där jag ska jobba i 6(!!!) veckor... känns helt ok men fan va trött jag är. som jag skrev igår är det lite upp och ner med hur kroppen mår. tänker inte gå in så jättemycket på det eftersom jag tenderar att babbla så fort jag når över spärren att egentligen prata om hur jag mår. skitet är bara att då kommer det upp lite sånt som jag inte mår bra av att prata om också och det vill jag gärna lämna utanför bloggen.


idag var det som sagt tisdag. jobbade 07.45-15.00 Sen kom söta Helen och hämtade upp mig och vi stack och simmade. Sjukt skönt. Både nyttigt för kroppen och huvudet. När jag simmade i mina "unga år" uppskattade jag det faktumet att det var helt tyst i vattnet och att man därför fik tid att bara lyssna på sina egna tankar. Mådde bra av det då. Samma känsla fick jag idag. tack Helen för att du tog med mig dit. Vi bestämde faktiskt att vi ska försöka simma en gång i veckan tillsammans. Ska göra allt jag kan för att hålla det.


Imorgon ska jag jobba.. igen. Jobbar hela dagen imorgon. 07.45 till 18.30 för att vara exakt... :) Ska skratta på lönedagen ;) Eller?


Är bjuden på fest på lördag... Vill skitgärna men vet i ärlighetens namn inte riktigt om jag pallar.. hade uppskattat en kväll med bara Rasmus. Sitta och vara nära utan att någon av oss är på väg någosntans... längtar lite nu känner jag.


Vad händer i era liv?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards