mian.

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Maria - 26 mars 2009 12:39

Utmanad.... 

Tre saker…
♥ Tre jobb jag har haft:
Simlärare, värdinna, lärare
♥ Tre platser jag har bott på:

Ramlösa, Tågaborg, Lund
♥ Tre saker jag gillar att se på TV: SATC, Vänner, Beck

♥ Tre favoriträtter: Allt grillat, kinamat, buffén på RizRaz i DK

♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

NY City, I en ny fiiiin lägenhet, i Magalluf
♥ Personer jag utmanar:

Caroline Wiman, Mini, Caroline A, Steffi

Ciao så länge!

Av Maria - 26 mars 2009 12:32

jahapp då ska man kolla på en lägenhet om några timmar. maria är skitnervös och måste därav lugna nerverna med att åka till entré och kolla i affärer... haha vad säger det om mig?

har studiedag idag så för första gången på flera veckor har jag vaknat av mig jälv och inte av en saaatans väckarklocka! när tror ni jag vaknade?? 8......


funderar över vad mina räkningar uppgår til denna månaden.. förhoppningsvis inte så mycket men man vet ju aldrig... :/


återkommer ikväll mdpdate om lägenheten! håll tummarna för oss!

Puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards