mian.

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Maria - 5 mars 2009 21:44

idag känner jag en väldigt djup kärlek till världen :) ibland har jag sånna dagar...


har spenderat dagen med några av mina favorit stressa-ner-sysslor. var på världens roligaste loppis - FRAMTID - i hbg. Älskar att kolla på gamla grejjer, vet egentligen inte varför men jag tycker det är sjukt kul! Ser potentialen i allt och vill liksom bara inreda om hela mitt hem.. så najs.. köpte 4 stycken "kina-skålar" och 10 snapsglas i silver. Superfina!!


Sen var jag med mamma på en liiiten shoppingtur och uppdaterade min sminkväska lite och köpte några andra småsaker... är nöjd, supernöjd!


men det är ju inte bara shopping som gör mig glad såklart. största lyckan idag var faktsikt att vakna bredvid min fiiiiina rasmus. känns å jääääävla lyxigt att få vakna bredvid nån som man känner så starkt för och som man vet känner samma sak för en själv. tänk att man kan ha sånn tur i livet!!! På lördag ska jag åka hem till malmö. malmö känns verkligen som hem nu när man knappt hinner spendera nån tid där. saknar mitt liv där och min fina lilla familj. ska njuta av helgen i malmö.. !!


nu ska jag göra ett mattepapper.. haha... fröken maria :)


puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards