mian.

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 5 januari 2011 16:54

Japp, dom senaste dagarna har gått åt till att enbart vara. Förstår ni hur jävla svårt det är? Jag har "varit" nu i snart 2 veckor, inte jobbat alls - OH MY GOD! Men det är bra för mig, jag inbillar mig i alla fall det! 


2010 har varit ett jävligt märkligt år. Jag skulle kunna prata mig sårig om allt som inte gick som det skulle under det året men det ger ju föga kan jag säga.. Istället väljer jag att enbart kommentera 2010 med att det var det absolut jobbigaste året i mitt liv men också det absolut mest lärosika och jag hoppas att mina nya kunskaper ska kunna göra 2011 till ett helt fantastiskt år på alla plan!


Nyår var helt fantastiskt iaf! Fick underbara mellandagar med den sötaste ungen på denna jord, Noomi, och lugna stunder att njuta av mitt hem och dom två fantastiska människorna jag delar det med. Tycker så galet mycket om dom. Måste nog säga det till dom lite oftare. 


Nu är jag i HBG! Träffar vänner och familj här denna veckan. Till helgen återvänder jag hem och på måndag rullar det som kallas verkligheten igång igen. Jag längtar inte, men det är helt ok! Ny sjukgymnast som ska ta itu med min axel på måndag, börja jobba igen (ska snart åka ut och turnera med Allt Om Bröllops bröllopsmässor!) och förhoppningsvis återvänder jag väldigt snart till den fina greven i den fina studion för att få fortsätta bygga på mitt livsverk ;) Jo förresten, jag längtar visst!


Har fått lite frågor som jag tänkte svara på någon daga . kom gärna med fler!

Puss



En liten bild på den vackraste flickan på jorden...<3

   

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards