mian.

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Maria - 21 januari 2011 20:03

Godkväll alla vackra människor! 


Sorry för dålig uppdatering, har lagt min tid på att njuta av alla fantastiska projekt jag sysslar med! 


Och på tal om fantastiska projekt - nu har jag en egen YouTubeKanal!!  Gå in på denna adress ------> http://www.youtube.com/user/aMariaMoment <------ så kan ni kolla in min musik! Kommer lägga upp klipp där efterhand som jag har något nytt och spännande att visa så kolla in där lite då och då :) 


Jag är verkligen så otroligt lyckligt lottad som får jobba med så extremt duktiga människor! Anderz, Johan och Denniz som producerar min musik är helt fantastiska och det känns så otroligt roligt att få göra denna resan som jag precis påbörjat tillsammans med dem. Sen finns det massa andra människor som också jobbar för att göra mig till mitt allra bästa jag :) All kärlek till er <3


Den helt underbara bilden som pryder både min blogg och min YouTubeKanal är tagen av Mirre Mroxx. Det är även hon som gjort min fina make up och mitt hår! Stylingen på bilden ska Caroline Lundh ha credd för. Kika på dessa fina flickors bloggar på www.blog.mtv.se/mirre och www.carolinelundh.se. 


Kolla min kanal och min musik - ha sen en ljuvlig helg!!!

 PUSS!!!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards