mian.

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Maria - 8 januari 2011 01:08

Bra där! Jag kastar in handduken, tackar för kaffet, lägger ner, loggar ut.. iTunes kan dö och det kan Hotmail också! Nu har jag lagt 4 timmar på det här,  och nu får det vara bra!


Kärlek blev det inte heller mycket av denna kväll. Om man inte räknar min katts stora runda ögon som stirrar på mig i hopp om att bli klappad. Och visst räknas sånt, eller?


Imorgon ska jag åka hem. Hem till det som är mitt. Som jag varit med och byggt upp och som jag älskar djupt. Hade behövt skruva upp en lykta som jag fick i julklapp imorgon. Och helst hade jag velat hinna utom rusta och införskaffa kuddar klädda i koskinn till min säng. Jag älskar djurmönstrat (läs: INTE a la Hollywoodfru...!!). Borde ha skrivit ut lite foton när jag ändå är här i HBG, men har nog inga fotopapper.. eller? Får kolla det. Fotona hemma behöver uppdateras. Ser ut som att vi inte levt dom senaste två åren. Har inga bildbevis i alla fall. Få fixa det..


Godnatt. Tack och Hej. Puss och Kram!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards