mian.

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Maria - 11 januari 2011 15:05

Verkligheten är tillbaka, känner ni det? Nu ska vi jobba, träna, sova lagom mycket, inte gå ut på onsdagar och infria alla våra nyårslöften. 


Eller inte. 


Jag smygstartar min verklighet i lugn takt denna veckan. Igår satte arbetet tillsammans med min nya sjukgymnast igång. 2 dagar i veckan hos henne från och med nu. Min axel kommer förhoppningsvis bli hel. Tack tack tack! Sen njöt jag av en väldigt lugn dag tillsammans med Rasmus. God mat, musik och sömn. Fint! Idag har jag kastat ut julen, och när jag ändå kastade ut den passade jag på att kasta ut massa annat skit som bara är i vägen här hemma. Snart ser här najs ut igen. Fint fint fint! 


Känner att ja behöver lägga lite tid på mental förberedning inför den här våren. Där är så enormt många saker som ska göra och ännu fler som jag VILL göra så jag måste fokusera på riktigt och verkligen ta tid att njuta av allt det som jag ska få vara med om. Ta saker från grunden, inte bara springa fort förbi. 


Har äntligen klickat hem riktigt varma vinterskor. Är så sjukt frusen av mig vilket leder till att jag blir galet förkyld vilket i sin tur leder till enorm trötthet and we don't want that! Så nu får det bli funktion före fashion för min del. Har också rensat min mailbox (inte en dag för sent..) så att den inte ska flippa med mig under våren. I veckan blir det äntligen en dejt med Caroline A som varit bortrest hela julen! Såååå härligt att uppdateras och uppdatera! Ska faktiskt också passa på att sola lite nu innan jag drar ut och springer rundor i massa bröllopsklänningar. Kommer nämligen gå i ett med en vit klänning annars med tanke på färgen på min hud just nu....


Ja, vi bygger helt enkelt från grunden. Skaffar oss koll. Andas in och ut i lagom takt. Så galet skönt att känna lugnet i kroppen det ger! Siktar på framtiden, men lever i nuet. Gör om och gör denna gången rätt. 


Tack för att det kom en andra chans. 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards