mian.

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Maria - 28 november 2010 00:55

ja så har denna dagen gått. Jag tänker för mycket och gör för lite. Idag har jag målat naglarna och tittat på TV. Bara. 


Satt vid pianot och skrev ner några väl valda ord. Skönt. 


Det snöar verkligen som fan idag. Bilen ser mer ut som ett snöberg än som en bil. Lilla Skåne har panik. Allt stannar. Så även jag. Fast jag stannade nog för ganska länge sen. Men jag har inte panik i alla fall och det är så sjukt skönt. Känns mer som att stå på andra sidan och se hur allt faller och veta att jag inte kan göra något förutom att fortsätta stå upp. Jag tänker fortsätta stå vad som än händer men jag inser att det inte lär bli lätt. Men va fan, saker och ting ska väl inte vara lätta, eller?


Imorgon ska jag gå på julskyltning med Helen. Helen är så jävla bra. Säker på något sätt. Hon hade tydligen glögg OCH vin. Tack som fan, I will need it. Är obehagligt medveten om att det snart är jul men blundar för det så länge jag bara kan. 


Jag tänker på dig och hoppas att du har det bra. 


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards