mian.

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Maria - 26 november 2010 17:28

Nu får det vara bra! Andra kanske kan sitta och titta på när det går åt helvete för dig men det kan fan inte jag! Du gav mig den största gåvan i världen nämligen kärlek och jag kan inte besvara det med att sitta och låtsas att allt kommer lösa sig när jag vet att det inte är så. Du är det bästa som hänt mig, det största och viktigaste. Detta som vi byggde upp betyder för mycket, DU betyder för mycket för att låta bli att ingripa. Korthuset ska inte få falla en gång till. Kanske kommer du hata mig men då får du göra det. Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra. Sparka mig, slå mig - gör vad fan du vill! Jag har bestämt mig för ett riktigt liv, ett verkligt liv, fritt från skuggor och flyktvägar. Du behöver inte leva det livet men fortsätter du såhär lär du få ett jävligt jobbigt liv och det önskar jag dig inte. 


Du är värd allt det bästa och jag tänker inte låta dig missa den chansen. 


Av Maria - 26 november 2010 16:19

1. Tack till Bagarn för en mysig stund på stan. För att han alltid kommer med vettiga åsikter och för att han ser möjligheterna i livet. Tack tack tack till dina päron som satte dig till världen!!


2. Tack till mitt jobb som gav mig en schysst lön denna månaden (också..). Behövde det så in i h*lvete denna månaden!


3. Tack till min underbara syster som kommer hit idag! Åhhhh vad jag behövde det!!! Ska krama henne sååååå hårt när hon kommer. Jag är så sjukt tacksam, hoppas hon vet det!!!


Tack!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards