mian.

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Maria - 4 november 2010 11:27

   Skinnjacka med nitar Nelly.se, Halsband med hjärta Tales från the Earth Kyssjohanna.se, Silvrig lykta Indiska, Glittriga kängor Jeffery Campbell, Ringar Björg Kyssjohanna.se, Klänning Nelly.se, Halband med hare Björg Kyssjohanna.se, Väska Alexander Wang Net-a-porter.com, Skinnbyxor Bubbleroom.se, Boots Nelly.se, Jacka Jofama Nelly.se, Takkrona Jotex.se



Är förkyld som attans idag! Varför blir man så ynklig då?? Hur som helst så peppar jag lite med att kolla rundor lite på nätet. Nu till hösten/julen tänker jag njuta av sånt här. Lite skinn, kristaller, lyxigt glittrigt och som alltid - päls! En mix av lyx, naturmaterial och rock. Helt underbart! 


På tal om detta med päls. I'm sorry, jag använder päls! För mig är det nämligen ingen skillnad på att ha en läderväska eller ett par skinnskor och på att bära päls, allt kommer från djuren. Sen tycker jag iofs inte att det är så smart att föda upp flera tusen minkar BARA för att få deras päls och man ska vara väldigt noggrann med att ha koll på var pälsen man köper kommer ifrån. Det bästa är egentligen att köpa päls på Second Hand. Då kan många personer dra nytta av samma päls och päls håller sig verkligen jättebra om man bara tar hand om den. Själv har jag en helt underbar pälsjacka i garderoben som jag köpte på Vintage by Humana för ett par hundra som snart ska få en liten omgång på kemtvätten. 


Nu - vila bort förkylning!

Puss

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards