mian.

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Maria - 3 november 2010 11:38

Varför fixar vi som attans med oss själv hela tiden? Målar naglar, klär upp, klär ner, klär på klär av osv.. Nä, idag är det inte jag som ska bli fin - idag ska min bil få bli fin! Jag ska leka "Pimp my Ride Sweden" ;)


Min älskade Mazda ska tömmas på smuts, tvättas, fixas invändigt, få ny airrefresher, biljettklämma ska sättas fast och sen ska jag klappa den lite :) Det är min trotjänare värd! 


Puss


   Min lille bil har varit med om mycket...;)

Av Maria - 3 november 2010 00:32

Det är sent, en förkylning håller på att äta upp min kropp inifrån och jag borde sova - men nej. Istället ställde jag mig precis en väldigt konstig fråga. Vad vill jag? Alttså, i det långa loppet, vad vill jag då? 


Ska villigt erkänna att denna typ av filosofiska frågor är alldeles för övergripande för att mitt trötta huvud egentligen ska kunna ta sig an dem just nu men jag kan ju göra ett försök? Nått vill jag väl? Eller...??


Jo, jag vill..


.. jobba som sångerska. 

.. få skriva musik.

.. att dom jag älskar ska veta att jag älskar dem.

.. bli mamma en vacker dag.

.. laga min axel. 

.. våga vara impulsiv. 

.. våga vara nära.

.. bli ledsen och resa mig. 

.. omge mig av vackra saker.

.. vara en god vän.

.. bara oroa mig över saker värda att oroa sig över.

.. älska och bli älskad.

.. bli gammal med någon jag tycker om. 

.. njuta.

.. se vart vägen leder. 


Vad vill ni? Har någon mer än jag ens tänk denna tanke någon gång?

Puss


   Ska bli intressant att se vart denna lilla dams väg leder... 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards