mian.

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Maria - 31 december 2009 12:47

mitt hår är typ förstört... känns sådär kul. fick utväxten färgad igår och sen la min frisör på en toning som skulle få det nyblonderade att inte bli så gult.. hela mitt hår är nu grå/rött typ.. skitsnyggt verkligen! har tvättat håret 12 ggr  och nu ska jag sitta med inpackning i det i flera timmar som förhoppningsvis ska dra ur toningen en del ur håret... fyyyyy faaaan va ledsen jag är. måste få det blekt igen för att återigen nå det blonda vackra som jag älskar. äää inte alls kul att fita nyår såhär. ikväll ska jag typ väva in mitt löshår i detta råtthåret för att förvilla ögat lite så att det ser hyffsat normalt ut iaf.. sen imorgon blir det väl frisören igen.. najs.

har ni några tips om hur man får ur en toning så skriiiiik till!!! please!!!!


jaha.. nytt år imorgon... ska faktiskt bli kul med nytt år! Nytt decenie till och med :) Jag känner mig redo ;)


Om bara mitt hår va snyggt skulle detta variet en perfekt dag....


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards