mian.

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Maria - 3 december 2009 22:29

Jag har en jävligt stor familj kan jag berätta. I korthet så består den av:

- Mamma

- Pappa

- Styvmamma

- Styvpappa

- 1 syster

- 2 bröder

- 2 svägerskor

- 1 svåger

- sambo

- styvdotter

- 3 syskonbarn

- svärmor


i den utökade delen av familjen finns:

- svägerskors- och svågers mammor, pappor och syskon

- famor, farfar och mormor

- 5 kusiner

- kusiners respektive

- styvkusiner

- en faster och farbror

- en morbror och moster

- styvmorbror, styvfaster och styvfarbror med familjer

- styvkusiner

. styvmorfar

- rasmus kusiner, moster, fastrar, mormor, farmor, kusinbarn osv...

- styvdotters mamma med familj

- mammas mostrar med familjer

- pappas moster med familj

- nästkusiner


ja... vi är en del helt enkelt! detta märks på facebook kan jag säga. typ 60 av mina vänner där är familjemedlemmar... men det fan ganska najs! Jag gillar att vi är många! Har många fina stöttande och trevliga människor i min omgivning. Just detta fick jag bevis på idag när min svågers mamma hade lagt upp en supersöt bild på mig och rasmus från min systerdotters dop. Tack snälla Madde!! Så den ska jag bjuda på nu :) Hoppas ni alla har en fiiin kväll!

Puss

Mius med den stora feta släkten!

 

p.s mina kära vänner, ni är självklart också en del av min stora familj :) alla är ni lika viktiga och jag älskar er alla :) PUSS!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards