mian.

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Maria - 22 december 2009 23:22

jahapp nu var det alltså snart ju då! Tänka sig!!


Idag fick vi besök av pappa o ulla. Hann även med att storstäda och gå en sväng på stan. Letade som en tok efetr bordsdekorationer som jag gillade men nja... det slutar nog med att vi får sno lite granris i simrishamn imorgon ock fixa till nått tjusigt med det. Var fan är steffi när man behöver henne?? Hon är den mest pilliga människa jag vet så hon hade säkert kunna komma på nått bra.. ajja, får ringa och höra med henne. Sabina och också ett utmärkt val när man letar efter pilliga människor som aldrig har idétorka. Kanske skulle ringa och höra vad hon har att säga?? :P


Är lite orolig för vädret dom kommande dagarna. Vi ska köra en del så jag är tacksam om det INTE snöar eller slår om till blixthalka (hörde du det Gud?).


Imorgon blir det iaf simrishamn... blir nog bra :) ska öppna årets första julklappar då :) Julklappar blir jag nog aldrig för gammal för! Blir alltid lika glad av det! Vad önskade ni er förresten??


Sen när hela denna julgrejjen är över ska jag njuta riktigt mycket av att träffa mina vänner och bara mysa för attans vad jag har saknat dom de senaste veckorna! Har jobbat så mycket så tiden har liksom inte funnits att umgås :( Men det ska vi ändra på nu i jul :) Ååååhh jag längtar!!


Ja sen måste jag ju klämma in ett R.I.P Brittany Murphy också! Sorgligt sorgligt...


Puss

Mius


    

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards