mian.

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Maria - 5 december 2009 19:01

hej och hå så var dagens jobbdag gjord :) Känns skönt.. dock är det jävligt svårt att sen bara komma hem och komma ner i varv på typ 5 minuter. så nu är jag liiiite speedad.. sitter och kollar på nått programm om tjockisar som ska dansa sig smala. kanske smart :)


mitt hjärta överraskade mig nu på kvällskvisten med underbar middag. du är finast mitt hjärta! blev bjude på pepparstek, sallad med broccoli och färsk sparris samt rödvinssås. Looooooovely!!


Hur ska jag fylla kvällen då?? Efter en hel dag med teaterfestival är man ju lite på g som sagt... humm... nått förslag?? ska dessvärre jobba hela dagen imorgon också annars hade jag ju kunnat gå ut och slå klackarna i taket lite men det känns inte så lockande när man jobbar dagen efter också.. med barn dessutom. inte så snyggt att lukta lite gammal fylla då...


bokade förresten in en dejt med min gode vän och låtskrivare anderz på onsdag så det ska bli skitkul :) ser fram emot det!


puss

mius

Av Maria - 5 december 2009 01:18

har haft en helt fantasktisk dag men min underbare vän bagarn. ooooh I love him!! Så sjukt najs! catchade upp på alla plan över en fika och sen shoppade vi julklappar till det blev mörkt ute :) Sjukt skönt! Sen hjälpte jag rasmus att sjunga lite jullåtar och nu varvar jag ner i soffan. Imorgon är det teater festival så jag ska jobba heeela dagen.. detsamma gäller söndag. Jajaja, det blir bra!


Somna på soffan nu??


Ser förresten fram emot nästa vecka för då ska jag hjälpa mamma med hennes julshopping :) Ska bli riktigt kul :) Jag gillar verkligen julshopping! Uppskattar att springa rundor och försöka hitta den perfekta presenten till folk.. Mysigt :)


Hur har er dag varit??


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards