mian.

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Maria - 7 december 2009 19:41

jag älskar inredning! fullkomligt älskar det! Dock måste jag understryka att det jag älskar med inredning är det faktum att man genom inredning kan visa så mycket av sin personlighet. Att vara intresserad av inredning behöver alltså INTE betyda att ens hem ser ut som ett uppslag ur ELLE-interiör.


Mitt hem ser absolut inte ut som ett elle-uppslag. Jag tänkte nog att det skulle vara lite mer stilrent när vi flyttade in men ja.. så blev det inte. Nuär jag nog istället mer inne på att göra det så personligt som möjligt istället utan att för den sakens skull ta bort funktionen i det. För let's face it - funktionellt måste fan ens hem vara på nått sätt.


Men som sagt.. personlighet är viktigt. Man måste inte alltid göra som man "ska" göra. I mitt köksfönster bor till exempel två silvriga renar - året om :) På en hylla här hemma står ett ljus med jesus och ett med maria. I sovrummet är två lyktor hängda över sängborden. Dessa lyktor hänger uppe med hjälp av en kedja  som löper över vår säng. Låter skummt men det är ganska tjusigt tycker jag :)


Hur inreder ni? Hur tänker ni? Vad tycker ni om för färger??


Puss

Mius   my personal jesus...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards