mian.

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Maria - 30 juli 2008 14:15

Nu är det bokat... Kolmården alltså :) Mys på hög nivå ska det bli det kan jag lova.. och troligtvis ett och annat djur, right?


Igår konstaterade vi att det känns som att vi har varit tillsammans mycket längre än vi har... but when it's right, it's right, right? hahhahaha.. Hur som helst, det känns jävligt bra i vilket fall som.. Därav tänkte jag bjuda på en bild från innan det faktiskt var vi... när vi bara var sådär härligt flirtiga... mmm.. I like...


Älskar dig Rasmus.



Av Maria - 30 juli 2008 13:13

en taxichaffis sa till mig i måndags att det skulle bli dåligt väder från och med idag... B S!!! Det är fan strålande solsken!


Idag ska vi springa lite på stan jag och min lille rocker.. sen jobba ett par timmar och sen ska jag träffa sabiiiiiiiiiina :) najs bajs...


nä.. detta blev ett kort inlägg men faktum är att jag har en text i huvudet som jag måste få ner på papper för annars blir jag galen...


snart ska ni fresten få höra min nya låt "Cry"... snart snart....


Puss

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards