mian.

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Maria - 29 juli 2008 12:31

festival i dagarna tre var det i hbg nyligen... mjaa... vi spelade på båtarna alla dagarna och det var väl okej.. inte så mycket mer att tillägga om det... sen festades det lite två av nätterna. Även det heelt okej men ärligt, är det inte så att man typ alltid har sjukt höga förväntningar på sånna tillfällen som typ festivalen och mycket sällan infrias dom? Jo... Men det var rätt najs ändå :)

Sen drog vi ut till pappa en sväng jag och rasmus.. sjuuukt mysigt att bara äta gott, sola och bada.. oj oj oj säger jag bara :) blev liiite brun och drog på mig en förkylning av allt badande.. tack tack! Men det är smällar man får ta :)


Idag ska jag betala räkningar och sen ska vi dra till simrishamn för rasmus ska spela där ikväll. Imorgon blir det studiohäng sen kanske sabinahäng (?) torsdag blir det köpenhmanshäng, fredag gighäng och eventuellt malmöhäng, lördag jobbhäng sen steffihäng och söndag jobbhäng.... naaajs week :)


fick fresten en klänning igår från hunky dory.. ska försöka hitta en bild på underverket! Sjuuukt söt :) Tack Pappa :)


Pusss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards