mian.

Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Maria - 8 juli 2008 01:21

Började dagen med att åka till stranden. tyvärr höll sig inte vädret så fint som vi hade önskat men skit i det, mysigt var det iaf!

Sen stack jag och Rasmus hem och lökade ett tag. Jag somnade och försov mig till mitt rep. hahaha klockrent! Men men, en halvtimme sen anlände jag till Lindeborg och repade med fiiina Senza Showteam. Seg som fan var jag efter det så jag mötte upp min kille och gick ut och käkade planka.. hör ni? Planka, en helt vanlig måndag! Men najs var det....


Sen blev det hbg, och regn regn regn.... Men har fått en jeevla massagjort ikväll iaf! Jobbat undan som fan har jag gjort.. känns grymt skönt! Dessutom hann jag med att färga mammas hår så hon blev så nöjd så :) Treeevligt!


Imorgon är det en sväng på stan som gäller och sen rep... Ska komma ihåg att krama om min kille också och tala om för honom hur glad han gör mig. Gör det ni också vet jag! Krama om nån som gör er glad! Kan inte bli annat än mysigt :)


Ska inreda om lite hemma hos mig... återkommer med bilder när det är gjort :)


Nä.. ringa rasmus nu sen nanna... det är en dag imorgon också eller hur?


Puss babies

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards