mian.

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Maria - 25 februari 2008 22:27

inatt ska jag och syrran gå på bokrean, alltså den som börjar 00.00 på natten :) najs va?? blir ett litet äventyr.


imorron ska jag nog till en studio i malmö oh spela in lite. dock är det först f*cking tenta i skolan.. oj va spännande!!


tycker att helen ska komma hem till mig denna veckan och käka OREOS!!! Så jävla najs kaka.. man kan äta hur många som helst. love.


ikväll har jag fresten städat och diskat som fan. känns riktigt bra. kom dock på en obehaglig sak.. har en jävla bok som är en vecka försenad.. hata sånna överraskningar! men men.. får fixa det imorgon.


saknar philip, jättemycke. vissa dagar är det bara för jävligt. vill bara ha honom hos mig just nu och få somna bredvid honom ikväll. men.. så blir det inte.


puss alles

mius


Av Maria - 25 februari 2008 12:04

hahaa, drömde sjukaste drömmen om mina bröder inatt! MIn äldsta bror Jonas skulle gifta sig med hans Maria och alla var jätteglada. Dagen till ära hade Jonas helt plötsligt blivit expert på modern dans, ni vet sån dans där man rör sig väldigt konstnärligt och man måste vara sjukt vig för att lyckas få det att se snyggt ut. Eftersom han då hade tränat in detta såg han ett helt utmärkt tillfälle att visa upp detta på under bröllopsfesten. Min andra bror Jacob skulle då också vara delaktig i showen genom att kompa Joans med lite sång!


Tilläggas ska att Jonas är typ 1.90 lång, väger runt 60 kilo och alltså väääääääldigt gänglig och instabil i kroppen. Att se honom dansa sjukt graciöst är en smått otrolig sanning! Och Jacob som är en skäggig och tatuerad typ skulle nog iiiinte lyckas klämma fram lite skönsång som passar till ett modernt dansnummer hur fasen han än försökte!!


Herregud vad jag skrattade!!! I love my family, ni är fulla av överraskningar :)


Puss Mius 



Av Maria - 25 februari 2008 00:32

hahahahha jag kollade precis på dom vackra pojkarna en gång till och insåg.... jag har cpsmak!!! Dom är inte alls lika och verkligen inte lika den pojken som jag lever med.. skummt skummt men ack så fina :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards