mian.

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Maria - 13 februari 2008 22:10

imorron kommer bli en jäääävligt jobbig dag kan jag lova. först ska jag helt själv leda vår dramagrupp på vår praktik eftersom Åsa är sjuk :( stackare... hon verkade inte alls må bra!! :( men det löser sig säkert! Har man bara en bra plan över vad det är an ska göra så ska det nog gå vägen. Vi får helt enkelt hoppas på det :)


Sen ska jag på ett läkarbesök.. ett jävligt jobbigt sådant. tänk på mig.


är orolig för Katta för hon verkade så lessen i skolan idag. Fan. Inte bra. Hoppas att hon blir gladare snart.


Grattis på alla hjärtansdag imorgon till alla :) Om ingen annan tänker på er så lovar jag att göra det :)


Fick fresten igång mitt mobila bredband idag :) Känns så jääävla gött när man lyckas installera något helt på egen hand :D NÖJD!


Nä.. nanna snart!

Puss alla



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards