mian.

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Maria - 24 februari 2008 23:09

har precis kollat lite wallander.. haha alla som känner mig kommer skratta som fan!! jag och svenska filmer :P

Hur som helst så kom jag på att han som spelar stefan (ola rapace) är så sjukt jävla snygg!! Näääästan lika snygg som Joel Kinnaman - den absolut sweetaste svenska skådespelaren som finns!! Blir jag nånsin känd är han fan den första jag ska bli kompis med! Najs... :P


Riktigt soft kväll.. ligger på soffan och käkar riskakor som doppas i tzatsiki..:) Looove it!


Imoron är det plugg hela j*vla dagen :( Nä.,. ska låna Nikita om hon är hemma och gå en långpromenix med henne också. Det behöver jag!

Ska nog bli en ganska mysig vecka denna vecka. Jag och Philip sa att vi ska mysa nån kväll iaf ... hehe :P Näää guuuud va ni måste fått tankar nu! Ja.. där får ert eget samvete tala :P


Måste hitta nya showstävlar. Mina gick ännu mer sönder igår.. haha ser ut som värsta trasan nu:P Men bra är dom. Måste fan laga dom på nått sätt för jag ÄLSKAR dom!!


Bjuder på lite bilder på mina killar..

Puss mius!

Av Maria - 24 februari 2008 14:25

jag hade så jäääääääävla roligt igår!!! Fy fan, helt bissat skoj!!! Jag har fan en ny kärlek - RICCO!!!! En underbar dj som jag hade så jävla skoj med!! Dansade som idioter i dj båset mellan mina låtar! Ähh.- fy fan vilken kväll alltså!! 900 pers som man shakade ass nått så vansinnigt som man kan!! Bara bra musik och riktigt go stämmning!! Dessutom fick jag grym kritik vilket värmde enormt mycket :) Man blir så jävla glad och inser bara mer då att detta är fan rätt! Detta ska jag fan göra!!


I love my job.


Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards