mian.

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Maria - 17 februari 2008 10:34

nu sitter det bloggare i TV4s soffa - typ 17 år gammla - och utger sig för at vara förebilder för sveriges unga tjejer!! Va fan tror ni??? Detta är vad man brukar kalla att låta stjärnglansen stiga en åt huvudet!! För ärligt, tror ni att folk ser upp till er för att ni resencerar dom nya skorna från skopunkten typ? Ni tampas med precis samma problem som alla andra i er ålder. Det tragiska är bara att ni inte förstår att det sitter en hel del ute i stugorna och skrattar åt er. Det får man liksom vara beredd på om man har en blogg - folk tar inte inläggen på allvar om dom är över 14 år typ.


En blogg tycker jag att man har mest för sin egen vinnings skull. Egentligen hade man lika gärna kunnat skriva dagbok i vanlig jävla pappersform! Därför blir jag så trött när det sitter en dryg 17 åring i TV och talar om att det är sååå jobbigt med hennes nya kändisskap, att hon har såååå många som ser upp till henne, att hon vill hjälpa alla andra bloggare att bli lika stora som henne och att hon har sån sjuuuukt grym koll på sthlms uteliv, mode osv sov.. Jag vill bara säga - vad fan vet du?


Så det är allt jag tänker säga.

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards