mian.

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Maria - 14 februari 2008 18:37

Glad alla hjärtans dag till er alla :) Idag tänker jag på alla mina fina vänner som betyder så sjukt mycket för mig :D Ni anar inte hur glad ni gör mig !! Alla fina och roliga minnen som man har med er... I love u all!!

Sen tänker jag ju såklart på min söra familj som även dom är helt fantastiska :) Att man kan vara så lyckligt lottad som har dom är fan helt otroligt!!

Och SJÄLVKLART tänker jag på min Philip. Vi har gått igenom en jävla massa skit men han är ändå den som är absolut mest speciell i mitt hjärta. För varenda gång jag tröttnar helt o hållet och verkligen inte pallar mer så påminner han mig om hur underbar han verkligen är egentligen. Så jag är fast hehe. Love u.


Nä.. nu ska jag betala räkningar :P Va kul :P


Puss puss alla

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards