mian.

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Maria - 29 januari 2008 13:19

Vill förresten ta tillfället i akt och tipsa om en riktigt bra blogg : www.darlingno1.blogg.se !! Den tjejen har koll på mode!! Har faktiskt flera gånger köpt nått som han har tipsat om :) Just nu pågår en mycket trevlig tävling på denna blogg! Priset kan ni se här nedan. Hade inte suttit fel att vinna dom :) 


Puss o kram alles!!


Av Maria - 29 januari 2008 12:56

mår faktiskt aningen bättre än igår. iallamåendet vill dock inte släppa riktigt :( men men.. idag finns det ju något annat att bry sig om... MIN SYSTERSON FYLLER 1ÅR!!!!!!!!!!!! Fina lille Ebbe har blivit ett helt år!! Ikväll ska det firas enormt mycket ska jag säga er!! Har precis slagit in ett ton paketer till denna lilla ängel!! Oooohh va jag ska krama o pussa på jubilaren ikväll!! Kl 6 smäller det!! Tänk att man kan tycka om någon såååå mycket!!!


Påminner er lite om hur han såg ut för exakt ett år sen! Och hur söt han är i famnen på min underbara pojkvän Philip (som förresten har dratt på sig bältros.. stackaren!!) Älskar er båda så vansinnigt mycket!!!




Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards