mian.

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Maria - 2 januari 2008 00:31

verkligen klockren nyårsafton!! började med middag hos matte, extremt gott och trevligt!! en raket höll på att döda oss alla men Gud var på vår sida så det blev bara några skråmor som tur var :)

när festen hos matte hade spårat ut  (hehe) så bestämde vi oss för att dra till Vicke. Och dra blev till att GÅ till vicke... sjukt kallt o sjukt långt men VI KLARADE DET!!! Tror det hade att göra med att jag gick med sebbe o sanna och alltså skrattade mest hela tiden haha!


efter att ha tinat upp hemma hos vicke (tack för lånet av jogingställ haha!) och massa guitar-hero spelande/däckande av sebbe/spya av henke/hetsing av sanna/youtube visande av Caroline så stack jag och sanns hem vid tp 5.. eller vad hon var :P 


ruskigt trevlig kväll blev det iaf! Tack till alla som ordnade den!


idag har det varit en ganska slapp dag men ack så skön! vaknade vid 2.. mös i min säng till 4 typ och sen stack jag till lägenheten i lund och till Philip :) Mys på hög nivå... I love...


Ibland är det fan ruskigt gott att leva!!


Imorron är jag också leeeedig!!! ledig fram till 8/1 ju!!! Så najs najs najs najs...!!


Älskar allt o alla!

Puss mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards