mian.

Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Maria - 8 januari 2008 14:04

alltså ta mig inte fel, jag älskar brudpar, annars hade jag ju inte jobbat med dom. men give me a break!!! VARFÖR måste dom ringa/maila heeela tiden. Minimum innan ett bröllop är typ 5 samtal numera... jag måste nog bli otrevligare. Grejjen är att jag förstår  dom, den dagen är DEN dagen men ändå... jag behöver inte kolla o dubbel kolla o trippel kolla inför en sång på 3 minuter som jag dessutom redan kan.. det är sååå lugnt så!!


nä oj va gnällig jag blev nu... hoppas ingen som inte ska läsa detta läser det men i så fall vill jag understryka att JAG GILLAR ATT SJUNGA PÅ BRÖLLOP, jag är bara grinig....


Puss

Mius

:)

Av Maria - 8 januari 2008 00:05

nu blev jag också lite rörd... :) men det är ganska skönt att få bli det ibland :) man känner liksom att man lever! fick läsa massa fina ord så det kändes bara bra att vbli lite rörd..:D


nu kollas det på en prins i NY! sjukt bra! har haft en riktigt mysig kväll med en nytatuerad philip, thaimat och tv... NAJS!


sov sött alles!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards