mian.

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Maria - 10 januari 2008 20:33

först får jag samtalet om att jag är en av dom 10 som är utvalda till att komma på visning. Sen får jag ett mail att jag är välkommer på ytterligare en visning i nästa vecka om jag vill. Fan va najs!!


Detta sätter igång mindrömverkstad lite... Nu är det bara möbler och inredning i mitt huvud.. !! För även om det inte blir nån av dessa lägenheterna så betyder ju detta att iaf att jag har en chans att hitta ett crib inom det närmsta och visst får man väl sätta igång o drömma lite då??


Idag känner jag mig väldigt glad. Och stolt.


Puss Alles

Mius


Av Maria - 10 januari 2008 14:48

jag ska på visning, imorgon smäller det!!!

Man ska inte at ut segern i förskott men FY FAN va bra det hade vatt!!


GLAD!!

Puss

Mius 

Av Maria - 10 januari 2008 00:41

satt o kolla igenom en inredningskatalog inna och bara bestämde mig - NU MÅSTE JAG HITTA EN LÄGENHET!!!!

Men sicket helevet detta projekt är!! Vill ju ha en NU NU NU!!!! Har säkert mejlat på... ja gissningsvis 30 lägenheter för saken är inte att det inte finns lägenehetr, saken är den att man måste ah varit registrerad på FUCKING helsingborgshem i 2000 dagar för att ens ha chans att få en lägenhet därifrån!!!! Faaan man måste ju bo hemma tills amn är 40 verkar det som i detta landet + att man ska ha vatt medlem på helsingbogshem sen man föddes!!! Påminn mig att skriva in mina barn där samtdigt som dom döps!!!!


Åhh jag blir så trött... Saken är just den att nu har jag ju kommit in i att vara här uppe i HBG. Kan faktiskt till o med se charmen i det lite nu... Och jag har ju "ordnat det för mig", kommit in på kursen jag vill, har en del extrajobb planerade, kan nog få lite vik. timmar, har sången, sparat typ 10.000 också.. men var FAN är min lägenhet????????????


Dessutom har jag liksom ställt in mig på allt nu. Jag kommer ha mitt place här i HBG, Philip och jag kommer träffas ibland hos mig ibland hos honom, mitt jobb kommer troligtvis finnas här ett tag till iaf, min familj finns här, en hel del vänner finns här, jag har till o med ställt in mig på att pendla och tycker det känns helt lugnt - hur sjukt är inte det??

Nu fattas bara ett ställe med MITT namn på dörren...


Nä, måste maila pappa nu o be han hjälpa mig. Han kanske kan "pull some strings" hehe. Who knows??


Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards