mian.

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Maria - 17 januari 2008 22:39

Tänkte bjuda på texten till en naaaajs låt - Bum like you - Robyn (sveriges bästa kvinnliga artist!)


You're always up to no good Your fingers in my cookie jar You can have my checkbook, Visa and my MasterCard too Ain't no price to high for what you do You could be my dog I would post your bail bonds when cash was tight We could fall in love I could be the apple of your eye Let's do it right now My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you Your car's a dump and you're broke That’s all right I never liked them fancy guys You don't even look good God it aint right But your story's acting out of sight We could fall apart I would post your bail bonds when cash was tight We could fall in love I could be the apple of your eye Let's do it right now My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you My new favorite thing to do Is wasting my time on you, yeah My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you You're always up to no good You catch on like a bonfire Every single worn out line is shiny and new I never met a sweeter liar You could be my king I'd would knit you mittens and make you pie We could fall in love I could be the apple of your eye Let's do it right now My new favorite thing to do Is wasting my time on a bum like you My new favorite thing to do Is wasting my time on you (Take the VCR) My new favorite thing to do (The keys to my house) Is wasting my time on a bum like you (The keys to my car) My new favorite thing to do (I don't need it no more) Is wasting my time on you (Give me the keys to your heart) Wasting my time on you

Av Maria - 17 januari 2008 21:17

Listan är snodd från caroline :) hope u don't mind!


Vad heter du: Maria      

Var bor du: Just nu i Lund men om 2 veckor på Tågaborg!

Hur gammal är du: 20 år och... humm...7 månader!

När fyller du år: 17 juni

Var i världen vill du åka: New York, Tokyo, London (igen haha!) Maldiverna :P

Hur många syskon har du: 1 syrra, 2 brossor, alla äldre än mig!

Vilka skor använder du: Just nu.. Trist stövlar eller conne..

Är du kär: jaa då :)

Är du i ett förhållande: Jupps!

Hur länge isåfall: Sen drygt ett år tillbaka typ

Hur många timmar sov du i natt: Alldeles för få.. humm..7?

Vilken är din favoritlåt: Just nu "Bum like you"-Robyn

Vilken bok läser du just nu: Livstid - Liza Marklund

Vilken är din favorit serie på tv: Sex And The City/ Vänner/Heroes

Vad har du på dig: Svarta jeans, svart linne, svart omkott kofta och rosa/lila scarves

Favorit snabb mat: Buffén på den danska restaurangen RizRaz (veggiekäk), vitlöksplankan på Tycho, oxfilén på Harrys, Sannas mammas potatisgratäng, Mammas köttbullar, ceasar sallad, Philips spagetti och köttfärssås... ska jag kanske sluta mitt matmissbruk??

Favorit dricka: Iste med persika smak, Alsace vitt vin, isvatten...

Vad jobbar du med:Som artist

Vad gör du när du inte jobbar: Pluggar till dramapedagog

Vad har du för hårfärg: Mörkblond men slingar det lite ljusare

Vad kallar dina vänner dig: Mia, Marre, Mian, Misan

Hur hade dina vänner beskrivit dig: Ingen aning... pinsam när hon är full?? Hahahahaha

Vilken linje gick du på gymnasiet: Estetiskt - Musik med inriktning sång

Festar du för ofta: Alldeles för sällan skulle jag mer vilja säga...

Öl eller sprit: Sprit

Ute klubbar eller hemma fester: Hemmafester, utan tvekan!

Vad åt du senast: Haha.. BK

Vad klarar du dig inte utan: Nära och kära, att jobba, min bil

Har du husdjur: Katten Nanna 3½ år

Vilken sko storlek har du: 39

Har du långt eller kort hår: Långt


Jaha... va najs!


Vad har mer hänt idag? Köpt en liten kuvertväska till min balklänning som jag ska ha på lördag när jag ska på - surprise- bal! Ska bli hajs! Ska ha en svart klänning i chiffong med svarta stenar på och nu köpte jag en svart kuvertväska med stenar på samt örhängen o lite annat sådant.. kan nog bli riktigt najs!


längtar så sjukt mycket efter ett antal saker just nu:

- MIN lägenhet!!! Ska bli galet najs!!

- Min nya säng.. I will looove it!!!

- Min nys kurs som börjar imorron!

- Att lämna in min slutuppgift och med det vara KLAR med denna kursen..

- Senzas Haparandaresa i Augusti haha!

- Bröllopsmässan 10/2

- Mina söta vänner.. alltid!!

- Philip, dygnet runt haha!!

- Balen på lördag - kul kul!


Mycket roligt som ska hända denna våren/sommaren!! Återigen även en uppmaning till alla mina vänner att hälsa på mig så ofta ni vill när jag får mitt eget place!!

Puss på alla söta!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards