mian.

Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 13 september 2008 17:48

Fick en jättesöt kommentar på Cry, och JAPP det är Baby som spelar gitarren på låten, är han inte sjukt duktig?? Jo, det är han :) Va kul att ni gillade den iaf! Värmer i hjärtat :)


Idag har jag och helen vatt och shoppat oss halvt sönder :) Köpt en skjorta, ett "carrie"-skärp (ni vet det med nitar från filmen?), en blommig klänning, ett par svarta satinbyxor, en oversized tröja och två par öhängen :) Supernajs :) Blev så glad så!


Ikväll ska jag göra nått som jag inte kan berätta om just nu men ska berätta imorgon :)


Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Puss

Mius

Av Maria - 12 september 2008 16:03

...ni vet låten jag pratar om hela tiden, "Cry", såg nu att vår underbara producent Denniz Jamm har lagt ut den på sin myspace så nu kan ni också få höra den! gå in på www.myspace.com/dennizjamm och leta upp "Cry" bland hans låtar. Ni ser en liten bild på mig när ni klickar på filen så då vet ni att ni har hamnat rätt!


Fick höra att ett av bidragen till melodifestivalen som jag är med på är färdigt idag! Kuligt att höra slutresultatet senare i veckan :)


Nu ska jag hoppa i ett par varma skor för jag fyser så att jag håller på att dö haha!


puss

Mius

Av Maria - 12 september 2008 15:18

Har vatt på jakt efter denna jackan nu tt bra tag och idag hittade jag den på www.tintinstyle.se :) Så nu är den på väg hem till mig! Tjoohoo :) Överglad och något fattigare haha!


Puss

Mius

Av Maria - 12 september 2008 14:09

et är konstigt, när jag väl blir ledig en dag så blir jag helt apatisk, får fan inget gjort. idag har jag varit ledig. detta har idag inneburit att jag har gjort next to nothing, typ. har uppdaterat min myspace, www.myspace.com/mariamansson om ni vill kolla på den, messat en massa människor, ätit, läst lite ur biografin som ska va utläst på måndag (men inte kommer vara det), duschat, kollat oprah gånger två... ja det var nog det? Nu ska jag äta lite till sen MÅSTE jag åka hem till min gen lägenhet och snabbstäda den för imorgon ska min styvpappa hämta en soffa i den och då kan den iiiinte se ut som den gör. Efter det ska jag hämta min pappa och förhoppningsvis lille rasmus också och sen blir det till att dra ut till pappa. najs kväll hoppas jag på. ska bara softa, titta på havet och dricka vin. naajs.


hur ser er fredag ut?

Puss

mius

Av Maria - 12 september 2008 11:48

första testbilden från plåtningen i måndags, vad tycks?


Av Maria - 12 september 2008 11:33

idag är jag bara så jävla stolt. får man vara det? ja det får man fan! let me tell you...


för ett tag sen spelade jag in en låt hos en välkänd svensk låtskrivare som även är en riktigt god vän till mig och min baby. världens trevligaste. inte nog med detta, för någon dag sen skickades denna låt till en av sveriges kändaste artister skulle man nog kunna säga OCH HAN GILLADE DEN! Så jävla coolt, han sitter alltså nu med en låt som JAG, lilla lilla helsingborgstjejen Maria, sjunger på och sa seriöst presnetera den för sitt folk!! Så najs...


Den senaste tiden har jag kommit i kontakt med sååå underbara producenter, låtskrivare och musiker och jag måste bara säga TACK! Tack som fan för att ni tror på mig och involverar mig i en massa projekt. Men mest tack måste jag säga till min underbara pojkvän(och fästman hihi) Rasmus som faktiskt är det verkliga huvudet bakom allt detta. Hade det inte varit för att han presenterat mig för en så massa bra folk så hade jag aldrig jobbat så mycket som jag gör nu. Han är verkligen det bästa stöd man kan ha i världen som både puschar mig och drar ner mig på jorden när jag stressar för mycket. Man kan inte vara lyckligare lottad än jag är . har aldrig träffat en person som förstår mig så bra och som genuint älskar mig på det sättet som han gör. Bäst bäst bäst!


Av självklara skäl kan jag inte nämna några namn när det gäller jobb. Hoppas ni inte blir sura :)


Pusss

Mius

Av Maria - 9 september 2008 23:47

jag har blivit arbetsnarkoman. vet att vissa i min bekanskap skulle skrattat åt ordet "blivit" men jaja. hur som helst. denna dagen har bestått utav skola och sen jobb. hade iofs en liten powernap där på eftrmiddagen men annars har det varit en ganska full dag. spelade in den nya låten till det som fortfarande går under namnet "cry-projektet". kändes bra men det märks att jag är lite överarbetad just nu. har liksom inte samma gnista och kreativitet. men men, den återkommer väl nån dag. gäller nog bara att mest ta det lugnt nu känner jag..


Sen kom jag hem till en ensam lägenhet. samus är i simrishamn. passade istället på att snacka skit med helen i typ en halvtimme. mysigt. saknar henne lite men vi jobbar båda mycket och då blir det att man inte har så mycket tid över till varandra. hur som helst, fick en halvtimme idag :)


nu borde jag plugga, men noo... blir inte det idag. har iaf en stark idé om hur jag ska göra min redovisning nästa vecka. känns skitbra! rasmus kommer få vara en stor hjälp :) love him!


nanna nu?

Puss

mius


Av Maria - 8 september 2008 23:14

idag har vatt en hetsigdag, som vanligt, men sjukt kul! fotades med det nya projektet idag. var i massa coola miljöer, bland annat på ett godståg! sjukt skoj...


har pratat med pappa nu i typ en timme så jag känner mig helt tom på ord men men...


hoppas allt är bra med er idag!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards