mian.

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Maria - 4 september 2008 11:40

Ska visa tre bilder fresten!

Först min och Noomis trip igår.. Hon har inte riktigt fatta var i bilen man ska sitta...

På bild nr 2 måste ni checka hennes alvöron hihi :) Så söta!

Och sen min nya fiiiiina soffa :) Sjukt nöjd med den! Så får ni en liten inblick i mitt hem också :)

Kul va?


Mius

Av Maria - 4 september 2008 11:26

trots att jag faktiskt fått sova en rätt bra stund och fick lyxen att gå upp kl 10.00 (trodde jag började skolan 9.00 men hade kollat fel.. som alltid...) så har jag fan hunnit uträtta en hel del den senaste timmen. Har messat med sebbe, messat med pappa, fått rätt på lite pengaproblem, bokat ett jobb, skrivit en vers och kollat min mail.

Vidare idag ska jag hinna gå i skolan ett tag, göra ett photoshot och fika med mina damer. Najs... :)


Sebbe drar om 3 veckor typ.. Fan va galet... Ska vårt kära ramlösagäng splittas nu? Nä, får fan inte hoppas det! Ramlösagänget är fan min största trygghet. Dom har vatt med så grymt länge nu och alla som ingår är det guld värda. Älskar dom alla på sitt sätt :)


Nu sitter baby och kollar gamla bilder på mig haha :) Så kul! Tack förresten till alla er som har gratta oss dom senaste dagarna. Känns jättekul :)


Nu borde jag ta en dusch...

Puss till er alla!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards