mian.

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Maria - 7 september 2008 14:35

jag är verkligen gaaalet trött på att pendla nu. Känns som att jag aldrig riktigt är hemma. blir smått galen känns det som. hälften av mina kläder är i hbg, hälften i malmö, hittar aldrig det jag vill ha. har disk i hbg, har disk i malmö, samma sak gä'ller tvätt. Jag bränner 1000 spänn I VECKAN på bensin och har alltid glömt något någonstans... värdelöst!


anledningen är ju dock den att jag har något som jag tycker så mycket om i malmö. verkligen så sjukt mycket. men ibland kan jag verkligen toklängta tills den dagen då jag bara har ett enda hem och inte pendlar som en idiot. det märkliga i allt detta är att det allt som oftast blir jag som pendlar i mina förhållanden. vet fan inte varför, är jag lätt övertalad? i mitt o rasmus fall handlar det ju om att jag egentligen har både mitt jobb och min skola i malmö så naturliugtvis är jag i malmö mycket. Men i helsingborg fionns mina vänner och min familj och jag saknar dom så galet mycket. När jag bodde i lund var jag väldigt ensam eftersom att jag inte kände någon alls. Jag vill verkligen inte att det ska hända igen. Iofs har jag en hel del vänner i malmö, men inte mina tjejer och det är fan nått speciellt med att sitta på mezo och älta "världsproblem" med dom när helst man önskar.


måste lösa detta snart.

Mius 

Av Maria - 7 september 2008 13:18

jaha.. ännu en galen lördag. Jag älskar mitt liv. Först var jag sjukt trött men sen när jag kom till Lund så  blev allt mycket bättre. Kan vara tack vare mitt sjuka lyssnande på Aj aj aj! i bilen... underbar låt!


Sen gick dagen i lund. Blev lite fika, blev lite ombyte i rasmus lägenhet och en hel del kärlek. Giget gick nog bra, noll medhörning, men jag har hört av andra att det lät rätt schysst. Skitsamma, det var så jääääävla roligt iaf! Så kul med en stor scen och rätt gott med folk :) Och uuuuuuunderbart band!!!!! Fy fan, dom skojjar man inte med! Mitt hjärta på trummor, min gamla lärare Staffan på gitarr, Andy aka "Flickfavoriten" på bas, vakarien Mick på keyboard och världens troligtvis bästa frontare Anderz Wrethov! Så jävla kul att gästa med ett sånt band! Låt det bli oftare :)


Sen satt vi i goda vänners lag på herkules i lund tills klockan var typ 12. Då åkte jag, rasmus, anderz och ännu en maria hem till malmö igen. Så jääääävla go kväll! Min kille har världens goaste människor och det är så skönt att man bara kan krama om dom alla och prata om vad som helst även fast man inte känt dom allt för länge :) Så najs najs... Men rasmus är ju självklart bäst.


Haha ja rasmus fresten, han är nog liiiiite lack på mig idag för att jag har tvingat honom att städa idag. Där skiljer sig jag och min andra hälft väldigt mycket! Jag tycker att livet blir så mycket enklare att leva om man har det rent och snyggt omkring sig, jag får seriöst huvudvärk och mår pryskiskt dåligt om det är stökigt omkring mig. Vet många människor som har fått damp på mig över det men det är helt enkelt ett faktum bara! Så nu diskas det för fullt här och rasmus hittar inte sina grejer för jag har städat bort dom hahahaha :) Så kan det gå...


Sen idag ska jag jobba och efter det måste jag åka till hbg eftersom jag har glömt halva mitt liv där typ... Är ledig imorgon så jag vill passa på att va i hbg då. Måste ta vara på mina hbg-stunder  eftersom dom tenderar att bli färre och färre... Men imorgonkväll ska jag tillbaka till malmö, då är det middag med noomi som gäller.


Måste hinna fika med mina ladies i veckan också. Torsdag kanske?? Hahahaha...


Nä, nu mååååste jag äta!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards