mian.

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Maria - 1 september 2008 21:29

och stressigare lär det bli förstod jag idag haha! men det är bra stress så jag ska klara det!


idag har jag:

- repat in två låtar till lördag

- skrivit på en ny låt

- varit på selected och hämtat ett par jeans

- varit hbg och skrivit på mitt nya hyreskontrakt

- suttit 4 timmar i studion


och nu ska jag snart dra till maja och prata av mig så att det blir en lugn och skön avslutning på denna händelsefulla dag.


Imorgon börjar jag skolan. sen ska jag hämta en soffa och jobba.


livet är sjukt stressigt nu och jag har konstant dåligt samvete eftersom jag inte hinner träffa mina underbara vänner så mycket men, är det detta det kostar att lyckas med vad jag har drömt om ett helt liv så får det vara så. hoppas mina darlings förstår ;)


nä.. dra till maja nu!

Puss

Mius

Av Maria - 1 september 2008 01:18

1. JAG HAR FÅTT RING PÅ VÄNSTRA RINGFINGRET!!!!!!!!!!!!

2. Jag har hittat en soffa som, om allt går vägen, står hemma hos mig på tisdag.

3. Jag har haft så jääääääääääääääääävla trevligt hemma hos kära Petra och sen på tivoli :)

4. Jag har gigat.

5. Jag har stått i en massa studios.

6. Jag har käkat middag med styvdottern plus xet från himmlen.

7. Jag har haft en heeeel ledig dag.

8. Jag har inte orkat bära upp min nya tv i min lägenhet.

9. Jag har omgivit mig med underbara människor hela tiden.

10. jag har hunnit sitta ner och käka gott hos mina föräldrar.

11. Jag har haft det så jävla bra! Är så jävla kär i min rasmus, i mina vänner och i livet i allmänhet :)


Mycket listor nu...;)

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards