mian.

Direktlänk till inlägg 20 maj 2007

perfekt vecka!

Av Maria - 20 maj 2007 00:13

Måndags - Sanna o helle kom heeeem!!! så underbart bara att veta att dom finns här hemma igen :D sweet sweet sweet :) va hände mer i måndags?? inget typ.. gick i skolan.. provade ut badkläder... typ :)


Tisdags - Skolan på förmiddagen sen hände jag med mina bitches hela eftermiddan :) populärt :) på kvällen blev det mys med phille.. även det mycket poppis :D


Onsdags - mamma och håkan åkte finland. själv skulle man jobba med modevisningen på tempel hela kvällen så kl 16.00 hämtade jag niklas. stack till tempel och repade. sen satt vi hos tims haircut i en maaaassa timmar innan det var dags för show! kvällen slutade jättebra hemma iaf! jag niklas sanna o phille sov hemma hos mamma :) treeeeeevligt som attan :D även fast jag flippade helt på phille host host.. sanna fattar :P


torsdags- gjorde fan inte ett skit på dan! alla var grymt bakis och låg bara och slappade hela dagen på soffan. Philip satt i mina gamla jazzbyxor, det var fan dagens höjdpunkt alltså! haha :) stack till lund på kvällen, jag phille o niklas.  satt och dagade hela kvällen. till slut blev det pasta från seven eleven haha :) död dag...


fredags - jag och niklas skulle jobba. det gjorde vi inte haha! istället jiddrade vi med bilar hela dagen haha. drog till o med in sanna i det hela. försökte dra in helen också men hon svarade inte i telefonen den mesen :P (love u habibi!) sen fixade jag fest på kvällen :) kom så sjukt mycke folk kändes det som.. försökte räkna runt kl 11 och kom då upp i gtyp 45 pers haha :) jättekul hade vi iaf :) blev dock en riiiiktig fjortisfest haha :) men va fan :P sen sov typ alla hos mig :P riktigt lyckad dag!


idag - vaknade typ 11.00 varför vaknar man tidigt när man är bakis alltid?? fattar verkligen inte det... sen skulle det jus städas haha! så jääävla olämpligt såg det ut hemma hos mammsen. men vi löste det på en timme så runt 13.00 såg det ut som en dröm igen. lämnade av sanna hos sig och sen stack ja o niklas till BK och krängde. såg stekaren sebbe glida in med mercan på parkeringen. skrattde lite i bilen haha :)

sen somnade jag typ när vi kom hem. vaknade 18.00 och gick o duscha (fräääääsch!!) körde till willys o uppdatera matförrådet lite o sen stack vi till lund ja o niklas. har faktiskt gjort vårt jobb ikväll!! (klapp på axeln!!) imoron vätar redovisning haha. hoppas det går hem. det får det göra, vi bestämmer!


veckans lök : HELEN som ääääääägde min fest haha! Hon va skyhigh och lyckades spilla ut typ 4 av sebbes drinkar haha :) Looooove u girl! Du e så jääävla klockren!!


veckans erkännande: Sannas "marai jag måste säga dig en sak..." efter att hon hade pajjat en spegel på toan haha :) Sjukt roligt sätt att erkänna :)


veckans vackraste: tattes kappa. sjukt snygg. älska viktor & rolf.


veckans skratt: caraolines. hon kommer för alltid leda den ligan.


veckans tabbe : philips lilla mobb-attack mot sanna. tur att dom känner varandra rätt hyffsat vid det här laget :P


veckans massage : niklas har händer av guld. min rygg vet det :D


nä... nu ska ja va lite social med niklas tror jag. philip o emil kommer ente hem förrän om nån timme..:( saknar mitt hjärta lite ...


Min vecka har vatt riiiiiiktigt bra!! hoppas mamma o håkan har haft det bra i finland också!

älskar alla typ.


sabina saknas.


Mius

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards