mian.

Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Maria - 24 maj 2007 11:15

...torsdag?? joo det är det :)


fan va mysigt livet är just nu just här! sitter i vårt underbara kök vid min fina lilla dator :) fan va glad jag är för den :) börjar inte skolan förrän halv tre!!! soooo najs!!! oc sen så kommer aida o hämtar mig oxå drar vi till köpenhamn!!! för jeeekla fint!!


hade verkligen en så sjuuukt mysig natt i natt! Min älskling kom hem sent så vi låg o mös o pratade jättelänge! hade nästan glömt att vi kan göra sånt! vi är alltid borta på dagarna så på kvällarna är man för trött för att umgås. men igår blev det av och det kändes verkligen som när vi precis hade träffats...:) Älskar verkligen den killen.. kan inte se en framtid om han inte är med i den. Man ska inte säga såhär men nånstans så känns det som att this is it. Han är liksom den perfekta blandningen av en person som utmanar mig både intellektuellt och fysiskt men också nån jag jag krypa upp till och vara liten hos. Min Philip. Låt han alltid vara MIN Philip. Det har vatt struligt innan men nu känns allt så mycket bättre. Så underbart. Två veckor bara han o jag i sommar. Längtar redan!!!


Nä.. nu skajag sluta va så snuttipluttig! Imorron ska vi fira Nicole :) Ska bli riktigt kul det med!


Kärlek till alla!

Puss Mis

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards