mian.

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Maria - 23 juni 2011 16:27

Jag har upplevt så mycket kärlek den senaste veckan. Helt otroligt! Först en födelsedag av rang. Blev firad av underbara kollegor på fantastisk personalfest (credd till Fredrik och Mattias!!) och lullade hem vid 4 för 2 timmars kvalitetssömn. Därefter en helg i kärlekens stad - London. Fick återupptäcka kärleken till staden, väcka liv i kärlek jag trodde var förlorad, dela det yttersta och gråta av lycka. Detta i sällskap med en av mina största kärlekar - min vackra syster. Jävlar vad bra hon är! Ni kan verkligen inte ens ana!! 


Sen har det fortsatt i den riktningen. Igår satt jag tillsammans med underbara vänner på världens bästa balkong och innan jag kom dit satt jag i världens bästa fönsterkarm med världens bästa Helen. Att man kan få ha det så bra! Få skratta så mycket! Kramas! Leva! 


Tack till er alla. För allt. För långa nätter och varma dagar. Och främst - för all kärlek!


 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards